Teknoloji

Sony, Bulut Oyunlarındaki Gecikme Sorunlarını Çözmek İstiyor

 
Bulut oyun teknolojisi günümüzde kullanılmaya devam etse de teknik alt yapısı nedeniyle pek çok sorun yaşayan bir teknolojidir. Bu teknoloji bugün geliştirilmeye açık ve Sony’nin CEO’su Kenichiro Yoshida “şu anda geliştirilmesi gereken teknik sorunlar”dan bahsediyor. Ayrıca bulut oyun konusunda bu sorunların aşılması gerektiğinin altını çiziyor.
 
Yoshida çeşitli açıklamalarda bulundu
 
 
 
Financial Times’a verdiği bir röportajda Yoshida, Sony’nin gelecekte PlayStation oyunlarını çevrimiçi olarak yayınlamak istediğini belirtiyor. Bu doğrultuda oyunları kullanıcılara sunmak için birçok seçeneği araştırdıklarını belirtiyor. Yoshida ayrıca şunları aktarır:
 
“Bulut teknolojisi harika bir iş platformudur. Ancak, şu anda teknik zorlukları var. Dokunduğunuz bir tuşun geri bildiriminin ekranda görünmesi gecikebilir. Bu gecikme süresi ve diğer teknik sorunlar aşılmalıdır. Elbette bulutta oyun oynamanın zorlukları olacak ama biz bu zorlukların üstesinden gelmek istiyoruz. “
 
Öte yandan PlayStation işvereni Jim Ryan, önümüzdeki aylarda bu teknolojiyle ilgili çeşitli açıklamalarda bulunacağını belirtiyor. Ryan’a göre PlayStation’ın bulut oyun alanı için bazı somut planları var.
 
Bulut oyun teknolojisi şu anda küresel oyun pazarının küçük bir yüzdesini temsil ediyor. Ancak gelecek için potansiyel bir iş alanı olarak görülüyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort